Terug

Probleem met mijn pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. O.

Naar: Mondial Relay

31/12/2020

Beste, ik heb een week geleden een pakketje opgestuurd naar een afhaalpunt. Het is maandag 29/12 aangekomen naar het afhaalpunt esso west tilburg. Ik kreeg een mail dat ik het kon ophalen maar wanneer de persoon langsgaat. Zegt 1 van de medewerkers dat het pakketje er niet ligt? Ik kreeg wel een mail dat het aangekomen is en dat het opgehaald kan worden maar de werknemers zeggen dat het pakje er niet ligt. Ik heb geprobeerd om hun te bellen omdat ze misschien miskeken hebben maar niemand neemt op. Wat voor een slechte service is dit. Pakketje word toch gescand wanneer het pakje aankomt dus ik begrijp niet hoe het pakje er niet kan liggen wat een onzin is dit.

Berichten (1)

Mondial Relay

Naar: F. O.

13/01/2021

BesteSpijtig genoeg kunnen we daarvoor niet tussenkomen .Inderdaad u pakje lag in het afhaalpunt van 29/12 tem 12/01Ze hebben u pakje in retour gezet.Onze excuses daarvoorSandra


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform