Terug

Probleem met mijn pakje te leveren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. E.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/12/2023

Beste,Ik heb iets besteld voor vandaag mijn verjaardag. En het moest week geleden worden geleverd. De bezorgen kwam tot mijn deur en gaf mijn nicht een brief mee maar niet mijn pak en beweerde dat ik zogezegd niet thuis was. Na een mail te hebben gestuurd werd mij gezegd dat ze het opnieuw gingen brengen weer niet gedaan. De dag erop zeiden ze dat het weer gebracht zou worden en ik geduld moest hebben. Heb elke dag een mail zitten sturen en tot vandaag nog altijd mijn pakje niet ontvangen ik zit vol woede en heb zelfs gehuild uit woede omdat ik zonder jurk zit voor mijn verjaardag dankzij gls!! Ik wil gewoon weten waar mijn pakje is en zelf ophalen. Wat een slechte service en klantendienst

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. E.

02/01/2024

Beste,Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik zie dat uw collo is vandaag ondertussen geleverd (rond 11u27)MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform