Terug

probleem met mijn maandafrekening en nieuw voorschotbedrag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: Eneco

02/12/2023

Beste, al sinds augustus loopt mijn betalingen niet goed. Ik wacht al sinds toen op een maandafrekening en mijn nieuw voorschotbedrag. Ik heb al meerdere malen telefonisch contact opgenomen en ook al paar mails gestuurd Er wordt steeds belooft dat het in orde komt of dat er iemand contact opneemt met mij. We zijn ondertussen december en ik vraag mij af wanneer ik eens mag betalen. Het juiste bedrag!!

Berichten (1)

Eneco

Naar: K. K.

10/12/2023

Beste Frans,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Ik bevestig je dat we je maandelijkse afrekening voor aardgas augustus 2023 hebben gecorrigeerd. In bijlage het annulatiedocument samen met je nieuwe afrekening.Daarnaast heb ik op heden je voorschotfactuur voor december 2023 opgemaakt voor aardgas en elektriciteit. Dit bedrag zal maandelijks worden aangerekend tot aan je eerstvolgende meteropnamemaand in februari 2024.Onze excuses voor het ongemak.Op heden heb je een openstaand saldo van 176,27Eur. Alvast bedankt om dit te betalen opIBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/0204/16064+++Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform