Terug

probleem met mail - webmail-imapserver

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Proximus

30/03/2022

Beste, ik kan geen mails ophalen, ik kan niet op webmail, mijn adres wordt zelfs niet herkendIk kan ook nog steeds geen mails versturen via Thunderbirdprobleem al gekend sinds 25/1/2022.

Berichten (3)

Proximus

Naar: E. S.

06/04/2022

Dag mevrouw,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192986251584]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

E. S.

Naar: Proximus

24/04/2022

Beste,ondertussen is het probleem alleen maar erger geworden.Nu ben ik mijn volledige historiek kwijt van mijn mailbox.In webmail zijn ook alle contacten verdwenen.Ik begrijp echt niet waarom het allemaal zo lang moet duren.Ik eis een dringende oplossing .Ik heb opnieuw een klacht ingediend en er werd weer een nieuw incident aangemaakt.Dit is nu bijna 3 maanden dat mijn skynet-mail allerlei kuren heeft. Het enige stabiele is dat ik sindsdien geen mails kan versturen. Om de haverklap doen er zich andere problemen voor en nu verdween mijn historiek in een rotvaart tijdens het lezen van mijn mails.Ik pik dit niet meer !Ik moet mijn historiek opnieuw kunnen raadplegen . Ik denk dat er een serieuze vergoeding tegenover mag staan.Al jaren klant maar nu maken jullie het toch wel bont.Nieuw incident : inc0086432. De omleiding van mijn mail naar een ander adres is precies ook nog niet gelukt want ik blijf mails ontvangen via skynet.Dan kan u meteen dit ook nog eens rechtzetten.

E. S.

Naar: Proximus

11/05/2022

Beste,moet dit nu echt op deze manier ?Al sinds 25/1/2022 kan ik geen mails versturen, ondertussen verdween mijn volledige historiek terwijl ik erbij stond en er naar keek ???? Ik moet nu constant mijn paswoord invoeren om de nieuwe berichten te downloaden.Geen historiek meer en in webmail alle gegevens kwijt.Wat voor een service is dit ? En u vraagt daar steeds meer en meer voor.Opvolging wordt beloofd, al maanden, maar er is juist helemaal geen opvolging .Nu is het welletjes ! Ik wil nu uitleg over deze wantoestanden die al bijna vier maanden aan de gang zijn.Dit moet ik als klant echt niet meer pikken !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform