Terug

Probleem met leveringen en opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. V.

Naar: SipWell

09/10/2023

Beste, Sipwell n.v. (Technologielaan 3, 1840 Londerzeel) weigert mijn abbonement onmiddelijk op te zeggen (nadat ze meermaals leveringen hebben gemist, de klantendienst maanden onbereikbaar was en pas na 8 maanden ingrijpen op een technisch defect) = Meerdere contractbreuken. Als minnelijke schikking hadden wij voorgesteld om zo spoedig mogelijk het abbonement te stoppen (is ook aangetekend verstuurd op 25/09) en de waarborgen af te handelen. Helaas kennen ze de eigen Algemene Voorwaarden niet, hebben ze al 3x verschillende data doorgegeven wanneer het abbonement zou stoppen en weigeren ze voorlopig de koeler, bidons en rek op te halen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform