Terug

Probleem met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/12/2023

BesteEen tijdje geleden bestelde ik een pakketje en dit zou via GLS geleverd worden. De originele leveringsdatum was Nov. 29, 2023 - Nov. 30, 2023. Sinds 30nov heeft het pakket de status: De levering van uw pakket wordt momenteel voorkomen vanwege een anomalie.Ik ben zelf hele dagen thuis dus de levering is letterlijk nooit aangeboden.Via het support formulier kunnen/willen ze mijn geen extra informatie geven.

Berichten (6)

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

07/12/2023

Beste Mhr Van PutIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Uw pakket is momenteel spoorloosKunt u ons een verzendnota of een factuur met betrekking tot de goederen sturen om een '‹'‹dringend onderzoek op depot aan te vragen aubMvgChristine

A. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/12/2023

Bij deze de gevraagde documenten.Een onderzoek is goed voor jullie interne keuken maar welke resolutie kan ik verwachten?Ik mag hopen dat jullie asap met de leverancier een nieuwe levering regelen??

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

07/12/2023

BesteIk neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een dringende onderzoek te vragen en uw collo te lokaliseren.Moeten we uw collo niet terugvinden dan raad ik u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Ze zullen dus ook een vervang zending of creditering naar U kunnen sturen.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.Mvg

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

08/12/2023

BesteNa onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Nogmaals onze excusesMvgChristine

A. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/12/2023

Dus iemand heeft een vroege kerst cadeau gekregen :)Is er een interne dossier nummer waar ik de leverancier naar kan laten verwijzen ?

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. C.

08/12/2023

BesteGLS DK heeft een onderzoek opgestart en ik gaf de informatie door aan mijn collega's.De gegevens worden daarom door GLS ook naar uw afzender verzonden.Door uw pakketnummer (92183144042) te vermelden heeft uw afzender dus normaal gezien al een klacht lopendNogmaals onze excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform