Terug

Probleem met levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Impermo

08/08/2023

Ik bestelde 15-APR-2023 nieuwe tegels voor de verbouwingen waar we in juni aan gingen werken. Er werd een leveringstermijn van 4-8 weken geafficheerd. Na enkele malen zelf Impermo te contacteren, werd mij een verwachtte leverdatum van 25-MEI-2023 medegedeeld. Die datum passeerde, en ik contacteerde Impermo opnieuw. Dan werd er mij een leverdatum aan het einde van de volgende week medegedeeld. Zo ging het week an week verder, tot we uiteindelijk in juli zaten. Ik was het beu om aan het lijntje gehouden te worden, en ben toen naar Impermo op de Boomsesteenweg in Wilrijk gereden. Daar werd ik nogal bruut te woord gestaan door een lokale medewerker, die er liever niets mee te maken wilde hebben aangezien ik de tegels online had besteld, niet fysiek in de winkel. Na me te vertellen dat deze tegels niet meer gemaakt, en dus ook niet meer geleverd zouden worden, beloofde hij me dat het hoofdkantoor de eerstvolgende werkdag met mij contact zou opnemen. Wederom gebeurde dit niet. Ik begon dan maar terug met de klantendienst te bellen, die me wederom beloofden dat ze contact hadden gehad met de leverancier, en dat de tegels nu wel degelijk eind Juli zouden geleverd worden. Het spelletje begon opnieuw, dat de datum verstreek, ik contact opnam met Impermo, en dat ze me vertelden dat het de week erop wel degelijk geleverd zou worden, bevestigd door de leverancier. Ik vroeg een compensatie voor alle hinder die ik hiervan ondervonden had, en na meermaals vragen werd mij gratis tegellijm en voegsel aangeboden. Dit vond ik nogal een schofferende tegemoetkoming. Ik heb intussen getracht met iemand anders op de klantendienst in contact te komen, die me uiteindelijk vertelde dat er nu wel degelijk grondig contact met de leverancier zou zijn geweest, en dat de tegels verwacht worden bij impermo geleverd te worden rond begin september (3.5 maanden na initiële leverdatum). NA enorm aandringen werd er akkoord gegaan met gratis levering bij me thuis. Ik ben n in blijde verwachting van de tegels being Septmeber, maar bereid me al voor op een nieuwe teleurstelling. Grootste teleurstelling in dit hele verhaal blijft het gebrek aan serieux die Impermo hier aan de dag legde. Enerzijds werd er nooit pro-actief met mij contact opgenomen, zonder mijn aandringen en wekelijkse telefoons. Anderzijds werd er mij meermaals verteld dat er wel degelijk grondig contact met leverancier was geweest, terwijl in realiteit bleek dat dit pas in Augustus grondig gebeurde. ten laatste is er mij tot 2x toe beloofd dat het hoofdkantoor met mij contact zou opnemen, dit is ook nooit gebeurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform