- Op 21 juni 2022 plaatste ik online een bestelling voor een smartphone (Motorola moto Edge 20 Frosted White) dia de website van Krefel. Op dat moment stond erbij dat als ik die dag bestelde, mijn levering de volgende dag zou plaatsvinden. Dat gebeurde echter niet. - Op vrijdag 24 juni 2022 nam ik per mail contact op met de klantendienst. De levering zou normaal woensdag 22/06 gebeurd zijn. De enige informatie die ik op dat moment vond in mijn profiel, is dat mijn bestelling 'in verwerking' was. Intussen stond er op de website van Krefel ook dat de smartphone in kwestie enkel nog beschikbaar was in enkele winkels. Ik kreeg die vrijdagvoormiddag een antwoord per mail terug met excuses en dat men mij op de hoogte zou houden nadat men informatie zou inwinnen.- Op maandag 27/06 had ik 's middags nog steeds geen antwoord. Ook in mijn profiel stond nog steeds geen informatie over de vertraging van mijn levering. Ik heb toen naar de klantendienst gebeld. Daar hebben ze navraag gedaan in het magazijn om mij vervolgens te verzekeren dat de smartphone vandaag geleverd zou worden. Dat is dan tenslotte ook gebeurd vanmorgen.- Ik kan begrijpen dat de voorraad beperkt is en zelfs dat de levertermijn verlengd wordt. Waar ik het moeilijk mee heb, is dat ik op geen enkele wijze op de hoogte gebracht werd van het niet respecteren van de oorspronkelijke levertermijn zoals aangegeven op de website, noch van de nieuwe verwachte leverdatum. Een smartphone is onmisbaar in het leven van vandaag. Als ik dit op voorhand wist, had ik een andere gekozen of ergens anders een bestelling kunnen plaatsen.Ik heb deze klacht na de levering van de smartphone vanmorgen ook nogmaals naar de klantendienst van Krefel verstuurd.