Terug

Probleem met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Game Mania

21/08/2021

Beste Ik besteld bij jullie een pakketje. Dit pakje werd naar een verkeerd adress verzonden. Maar naar de juiste geadresseerde. Na veel communicatie met zowel Gamemanie Customer Service. Post.nl en Post.nl Belgie. Post.nl vraagt contact op te nemen met hun belgische customerservice. En die op keer verweist me door naar Gamemania. Gamemania die doet alsof ze hun verantwoordelijkheid opnemen, maar doen dit heus niet. Na meerdere malen te vermelden dat Gamemanie contact moet opnemen met de leverancier en na het meerdere malen proberen uit te leggen dat 1. Het adress verkeerd is. Dat 2. ik de Geadresseerde niet het pakje heb ontvangen 3 Na meerdere malen gevraagd te hebben voor bewijzen van levering en dit nog steeds niet gekregen heb. Ik tot de conclusie moet komen dat Gamemania weigert mee te werken om een onderzoek te starten naar het uit zoeken waar het pakje zich bevind alsook weigert bewijzen te leveren dat dit pakje geleverd zou zijn op het adress. Weigert een nieuw pakje of compensatie te verschaffen voor het verlies van het pakje . Alsook geen flauw benul heeft wie het pakje in ontvangst geeft genomen. En ik dus als geadreseerde genoodzaakt ben allerhande diensten en ombudsdiensten aan te spreken om u te verwijzen naar uw contractuele plichten en verplichtingen tegenover de geadresseerde. Ik zal dan ook alles op alles zetten om 1. Uit te zoeken wie verantwoordelijk is voor het pakje en wat de procedures zijn alsook wat Gamemania en Post.nl van procedures geeft bij ontvangst en levering. En dan ook klacht in te dienen voor elke fout en nalatigheid betreffende mijn aankoop aan te klagen in conform met de Belgische wetgeving.

Berichten (3)

Game Mania

Naar: J. D.

21/08/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. D.

Naar: Game Mania

07/09/2021

Beste , Na twee weken nog steeds geen oplossing.Ik heb nu nog steeds geen pakje.Ook vind ik dat voor een winkelketen als Gamemania het eens tijd word om verzendingsopties te geven waar er voor een aangetekende zending kan gevraagd worden.Helaas vinden jullie het niet nodig om de jullie producten veilig en wel te leveren bij de klant.Is dan ook hogstwaarschijnlijk de allerlaatste keer dat ik hier klant ben geweest en ik zal mijn aankopen wel ergens anders doen. Gelieve ook die Automatische Response bot eens correct intestellen zodat die niet automatisch antwoord op een "Testaankoop" klacht.

Game Mania

Naar: J. D.

07/09/2021

Beste  Klachtenbox,     Wij hebben jouw Game Mania klantenservice aanvraag (304129) ontvangen.   Ons klantenservice team zal je aanvraag zo snel mogelijk behandelen en beantwoorden. Door de grote hoeveelheid vragen die wij momenteel ontvangen kan het wat langer duren voordat wij antwoord geven op jouw vraag. Wij zullen echter iedere vraag behandelen en beantwoorden. Heb je vragen m.b.t. de levering van PlayStation 5 bekijk dan zeker onze website voor veel gestelde vragen. Wil je graag een extra opmerking sturen, reply dan eenvoudig op deze email. Jouw aanvraag: Klacht - Probleem met levering - (CPTBE01341543-33)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform