Terug

Probleem met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. F.

Naar: FNAC BELGIUM

14/11/2020

Beste, ik bestelde op 23 oktober een iPhone 12 128MB online, te leveren aan huis normaal binnen de week.Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen. Na het indienen van een klacht bij Fnac marketplace hebben deze mijn account geblokkeerd.Ik krijg geen enkele info meer over mijn bestelling.Bestelling is reeds betaald op moment van bestellen.

Berichten (3)

B. F.

Naar: FNAC BELGIUM

05/12/2020

BesteIk heb mijn bestelling nog steeds niet geleverd gekregen. Het pakket is blijkbaar verloren gegaan bij Bpost. Ondertussen heb ik uit noodzaak een gsm in de Fnac-winkel gekocht.Kunnen jullie mij het betaalde bedrag terugstorten. Bart Fret

FNAC BELGIUM

Naar: B. F.

12/12/2020

Beste,Bedankt voor jouw mailtje. Jammer genoeg zijn we er nu pas in geslaagd jouw mail te bekijken. Onze excuses hiervoor.We zien dat je intussen reeds een antwoord hebt gekregen op jouw vraag.Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren op het nummer.JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.

FNAC BELGIUM

Naar: B. F.

16/12/2020

Beste Meneer Fret,Bij de controle van uw bestelling hebben we vastgesteld dat Bpost aangeeft dat uw bestelling is geleverd sinds 24 novemebre2020, we zullen een onderzoek instellen bij Bpost.Om uw dossier te kunnen vervolledigen en een opvolging te kunnen geven, kunnen wij u vragen het bijgevoegde document in te vullen en terug te sturen.Hartelijk dank aanMet vriendelijke groeten,Johan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform