Beste,ik bestelde op 20/7/20 een kleerkast bij belga meubelen. Kleerkast diver ( 270 CM ) (Referentie: 548/418) Bestelnummer: YJIIWOTZYNa 5 weken begon de miserie. Ik belde hun en kreeg telkens een voicemail met hun openingsuren terwijl ik binnen aangegeven uren belde. Uiteindelijk naar de winkel gereden in vilvoorde. De man luisterde naar probleem maar snapte ons paniek helemaal niet terwijl ik kan via gsm factuur aantonen dat ik 87 keer gebeld heb. Op de site werd getoond dat ons gekochte kleur niet leverbaar is. Ik stelde voor om andere kleur op te sturen. Het lachte ons telkens uit en zei dat we maar niet zo moeilijk moeten doen en gewoon moeten wachten. Nog weken passeren nog steeds geen nieuws. Talloze emails werden niet beantwoord. Contactformuleren, messenger ... Niets lijkt te helpen. Ik ben hoogzwanger die kast ging ruim op tijd komen en intussen bijna de geboorte en we zitten compleet met handen int haar, we wachten nog steeds op teken van leven van hun. Telkens smoes, corona.. Fabriek dicht, we nemen contact met u op, geduld, we zijn ermee bezig. Continue iets maar nog steeds geen kast. Einige wat we willen is datum van de levering en correcte afhandeling. Als we naar hoofd telefoon bellen verwijzen ze ons door met smoes dat ze online leveringen niet opvolgen en dat we naar vilvoorde moeten bellen.