Terug

Probleem met levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: UPS

01/07/2019

Beste, ik bestelde een fietsendrager bij Amazon. Het pakket wordt geleverd door UPS. De verwachtte bezorgdatum was 25 juni. Sinds vorige dinsdag (25 juni), krijg ik dagelijks het bericht van UPS met volgende melding : Uw pakket is mogelijk vertraagd als gevolg van werkomstandigheden, Aflevering wordt gewijzigd. Vandaag (1 juli) hebben we dit bericht voor de zesde maal ontvangen. Telefonisch kan niet gezegd worden wanneer het pakket zal geleverd worden. De achterstand moet verwerkt worden? Wij hebben deze fietsendrager nodig voor ons vertrek op vakantie, eind deze week en maken ons zorgen, dat het pakket niet tijdig zal geleverd worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform