Terug

Probleem met levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. S.

Naar: FNAC BELGIUM

30/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 25/09/2025 kocht ik een Apple iPhone 17 Pro Max 5G Dual SIM 256 GB 6.9" Cosmic Orange in uw online winkel en betaalde ik €1 479. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 29/09/2025 zou plaatsvinden. De goederen heb ik nog steeds niet in ontvangst mogen nemen omdat jullie medewerkers niet hadden gezien dat de betaling vast zat. Telkens bleef ik het antwoord krijgen dat het artikel op 26/09/2025 om 19u00 verzonden ging worden. Pas op 29/09/2025 na controle van jullie Webshop personeel, werd duidelijk dat er een probleem was. Dit is handmatig aangepast door ene Raphael, maar mijn order word maar niet verzonden. Ondanks dat er mij meermaals de garantie is gegeven dat deze ging verstuurd worden. Alsook is er geen duidelijkheid en blijkbaar geen communicatie met de leverancier (FNAC Frankrijk). Dit maakt mij enorm kwaad, gezien ik wel al het volle bedrag heb moeten betalen en ik het gevoel heb dat ik gewoon aan het lijntje word gehouden en er ook geen alternatief word aangeboden door jullie medewerkers. Met vriendelijke groet, Dimitri Steenackers

Berichten (2)

FNAC BELGIUM

Naar: D. S.

07/10/2025

Aurélie (Fnac) 7 okt 2025 14:12 CEST Beste Dimitri, Bedankt voor jouw mail. We betreuren dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Helaas werd je bestellinge geannuleerd door een voorraad tekort. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en dat je ook de verkeerde informatie hebt ontvangen betreffende je bestelling. We hebben je hiervoor een compensatie aangeboden voor een bedrag van 20€ dat je geweigerd hebt. We begrijpen de vervelende situatie, helaas meer kunnen we hiervoor niet doen. Bedankt voor jouw begrip, Aurélie Klachten 30 sep 2025 19:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

FNAC BELGIUM

Naar: D. S.

08/10/2025

Aurélie (Fnac) 8 okt 2025 09:28 CEST Beste, Bedankt voor jullie mail. We hebben op deze klacht al beantwoord op 07/10/2025 om 14u12. Met vriendelijke groeten, Aurélie Klachten 1 okt 2025 11:27 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform