Terug

Probleem met levering wagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Cardoen

29/03/2024

Beste,Op 10 februari bestelde wij een jonge tweedehandswagen.Dit verliep online en vlot.Echter de leveringstermijn vooropgesteld is niet gehaald.De wagen zou aan huis geleverd worden, de dag zelf, na contact opgenomen te hebben, was er blijkbaar iets mis gelopen en moesten we de wagen maar zelf komen ophalen.Bij aankoop hebben we als extra korting de leveringskosten gratis gekregen (normaal €169)Omdat we het voertuig zelf dienden op te halen wensen ze deze korting niet meer te verlenen, we hebben wel €9,99 gekregen voor de verplaatsing.Thuisgekomen zien we dat het paneel van het motorcompartiment los ligt.Dit onmiddellijk gemeld en Cardoen zou ons op de hoogte houden.Nu reeds 14 dagen verder krijgen we enkel antwoord, als we zelf de status opvragen, dat ze er mee bezig zijn.Kijkt Cardoen de wagens niet na alvorens deze op te leveren?Waarom informeren ze ons zelf niet spontaan.

Berichten (2)

J. K.

Naar: Cardoen

09/04/2024

Graag stand van zaken!Ondertussen te weten gekomen dat het om een geaccidenteerd voertuig gaat dat jullie verkocht hebben als jonge occasion, bijna nieuw!

J. K.

Naar: Cardoen

28/04/2024

Graag stand van zaken!Dat het me helemaal niet verwonderd dat ook deze dienst het nalaat om te antwoorden. CARDOEN! NIET DOEN!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform