Terug

Probleem met levering van nieuwe smartphone

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Telenet

04/10/2023

Beste, Wij bestelde op 13 september, voor de verjaardag van onze jongste zoon, via jullie webshop een nieuwe smartphone.Het ging om de Samsung Galaxy A54 + Galaxy Watch4 pack.Wij hebben al verschillende telefonische pogingen ondernomen om te weten wanneer wij dit toestel zullen geleverd krijgen, maar tot op heden zonder enig resultaat en zonder enig vooruitzicht.Er werd ons al verschillende malen belooft om ons terug te bellen met nieuws, maar telkens zonder resultaat. We werden al verschillende malen op wacht gezet en telkens eindigde dit in een verbreking van de telefoonlijn.Wij zouden graag eindelijk eens willen vernemen wanneer wij dit toestel gaan toegestuurd krijgen of ten minste een deegelijk communicatie of eventueel een alternatief voorstel.Hopelijk mogen wij dit maal eens een positief antwoord van jullie verwachten.Met vriendelijke groeten,Dekeyser Frederik


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform