Beste, Bij coolblue kochten we de diepvries Siemens GS58NAWCV (Ordernummer: 66282816). Hierbij werd er ons gezegd dat deze tot aan het 2de verdiep zonder problemen kon gebracht worden, ook al hebben we geen lift.Op de website stond dat deze geplaatst kon worden en dat ze niet weg zouden gaan tot deze hier stond.Coolblue kwam met 3 man toe en dan zeggen ze dat ze deze niet naar boven kunnen brengen wegens te zwaar. Ten eerste zou te zwaar geen probleem mogen zijn anders zou dit niet mogen geafficheerd worden op de website dat ze deze tot aan de 4de verdieping kunnen bezorgen, daarnaast weegt de diepvries 92 kg, en staat er in de kleine lettertjes dat er vanaf 94 kg een probleem kan zijn. Voor deze diepvries zien we dus geen probleem voor de levering.Zelf hebben we reeds veel zaken naar boven gebracht zoals een tafel van 3 meter op 1meter20 zonder problemen. Ons inzicht, als ze de diepvries hier niet naar boven krijgen, krijgen ze die nergens naar boven, wat dus wil zeggen dat ze foute info delen. De bezorgers zijn met de diepvries terug vertrokken want ze weigerden deze naar boven te brengen en we hebben geen plaats in onze gang om een diepvries te laten staan.Ze beloofden ons dat we ons geld terug zouden krijgen en dat er geen problemen zouden zijn.We contacteerden dan de klantenservice. Zij meldden ons we de diepvries deels met ecocheques hebben gekocht, en we dit deel in shoptegoed zouden terugkrijgen. We weigeren hiermee akkoord te gaan. Coolblue belooft ons de diepvries naar boven te brengen, en hebben ons nooit gecommuniceerd dat dit toestel hiervoor te zwaar of te groot zou zijn. Dit toestel staat ook te koop bij Vandenborre die het wel tot het 2e verdiep leveren. Dit toestel was het laatste stuk. Wij hebben gevraagd om deze voor ons even in wacht te zetten tot er een oplossing zou komen maar ondertussen is deze reeds opnieuw verkocht.Na reeds 5 maal contact te hebben gehad met coolblue hebben ze al 3 keer gezegd dat de diepvries wel boven zou moeten komen.Het probleem is dat de diepvries niet meer beschikbaar is en dat er in dezelfde categorie er enkel nog een diepvries van 800 euro duurder beschikbaar is.Ze zeggen dat ze buiten 50 euro korting op een ander duurder model ze niets anders kunnen doen voor ons.We zitten nu reeds anderhalve maand zonder diepvries en hebben reeds veel frustraties achter de rug. Hiermee dat we ons nu tot jullie richten.We voelen ons beroofd, we zijn 250€ kwijt aan coolblue en kunnen geen diepvries bij een andere winkel kopen. Coolblue zelf geeft geen voorstel voor een andere diepvries, geen compensatie voor de geleden schade. Zelfs de eerst volgende beschikbare diepvries voor ons reserveren is teveel gevraagd. We kunnen een melding krijgen als de diepvries terug beschikbaar is, zoals waarschijnlijk zoveel mensen. Aangezien we niet verder geraken dan de klantendienst die ons niet kan helpen, hopen we via jullie verder te geraken en tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groeten, Andreas Blindeman