Terug

Probleem met levering van bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. A.

Naar: Zara Belgium

10/06/2021

Beste, ik heb in november online aankopen gedaan bij zara. Bestelling nooit ontvangen. Heb daar zeker 3 keer voor gebeld. Telkens werd ik afgewimpeld en begon heel het gesprek van nul. Ze konden zien dat het pakje ergens verdwaald was en bpost moest daar een onderzoek voor starten. Heb zelf na zoveel pogingen voorgesteld om mijn geld terug te storten of mijn bestelling opnieuw te verzenden. Ze hebben geen moeite gedaan om een oplossing te bieden. Heb betaald maar niks ontvangen. Ze gingen mij zelf contacteren als ze meer wisten, ook nooit gebeurd


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform