Beste,Eén maand geleden werd voor mij een pakket verzonden vanuit een DPD shop in Lebbeke. Bestemming was een DPD shop in Gentbrugge. Via tracking kon ik opmaken dat er een sorteerfout was gebeurd in Aalter, waardoor het pakket daar 'bleef steken', en bijgevolg nooit in mijn DPD shop aankwam. Dit bericht bleef 2 weken onveranderd. Vervolgens heb ik via mail om extra informatie gevraagd, en kreeg ik een mail waarin staat dat mijn pakket om technische redenen geleverd werd in een andere DPD shop. Dit blijkt echter de DPD shop te zijn waar het werd verzonden. Als ik daarover een klacht mail verstuur, wijzigt DPD zijn versie en haalt als reden aan dat de verzender het pakket heeft teruggeroepen, maar dat klopt niet. Volgens mij heeft DPD een logistieke fout gemaakt en de algemene voorwaarden laten daarover geen twijfel: DPD kan enkel een pakket terugsturen naar afzender als het na 8 dagen niet is opgehaald door de ontvanger. Echter de ontvanger (ik) heeft nooit de kans gekregen het pakket in de juiste DPD shop op te halen.