Terug

Probleem met levering MERADISO matras

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: LIDL BELGIUM

29/10/2018

Ik bestelde op donderdag(avond) 18/10 de volgende matras online: MERADISO® Koudschuimmatras 140 x 200 (artikelnummer: 100243201). Er werd op de site vermeld dat de matras ten laatste geleverd zou worden op woensdag 24/10 (binnen de 4 werkdagen). Ik koos om het pakket te laten leveren in een postkantoor dichtbij (van Bpost). Deze optie werd door Lidl zelf gegeven. Ik was daarbij ook net verhuisd en had deze matras dus zo snel mogelijk nodig. Na de bestelling kreeg ik mijn Track & Trace-code van Bpost. Woensdag bleek dat volgens de site van Bpost mijn pakket nog steeds klaargemaakt werd door de afzender. Ik besloot contact te nemen met de klantenservice van LIDL. Een dame van de klantenservice vertelde mij dat mijn pakket misschien teruggezonden zou worden naar Duitsland, gezien één van de leveranciers niet leverde aan de kantoren van Bpost. Een adreswijziging doorvoeren kon ook (nog) niet, omdat het pakket nog niet toegekomen was bij Bpost. Ik moest zelf de Track & trace-pagina in de gaten houden en eventueel opnieuw contact opnemen met de klantendienst moest er iets wijzigen en indien niet zou iemand van hen mij op vrijdag opnieuw contacteren, na 17:00. Dit gebeurde echter niet, terwijl ze wel het juiste telefoonnummer hadden. Dit heb ik nadien telefonisch nagevraagd. In de plaats daarvan kreeg ik een mail met dezelfde informatie als deze die ik woensdag 24/10 telefonisch gekregen had. Vandaag (29/10) belde ik opnieuw voor verduidelijking en werd er meteen voorgesteld om een nieuwe matras op te sturen. Het is voor mij nog steeds erg onduidelijk of ik deze matras ooit zal ontvangen. Ik heb al even naar alternatieven moeten zoeken om ergens te kunnen slapen, alsook twee nachten erg slecht geslapen op een luchtmatras, waardoor ik extreem vermoeid heb moeten rondlopen op het werk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform