Terug

Probleem met levering/installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: VANDEN BORRE

27/01/2024

Beste Ik bestelde een wasmachine en droogkast bij Vandenborre op 6/1/24Bij aankoop is duidelijk gezegd dat de toestellen op elkaar gezet moesten worden. Om een passende datum te vinden hebben we 20d gewacht. Dus 27/1/24 is de leveringsdatum. Terwijl de toestellen wel beschikbaar waren.De leverancier komt te plaatste en zegt dat hij de toestellen niet op elkaar mag plaatsen. Dit is geen service he… Wij hebben ook VDB Life afgesloten om de aansluiting enzoverder te hebben. En nu, na zo lang wachten, zijn ze nog niet geinstalleerd.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: C. V.

31/01/2024

Beste ,Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent over de levering. Als je wilt, kunnen we een afspraak maken met een team van twee personen om ervoor te zorgen dat alles in orde wordt gebracht. We staan klaar om het nodige te doen.In afwachting van jouw antwoord wens ik je een fijne dag toe.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform