Ik heb zelf een pakket/bundel gekocht van 4 artikelen meisjeskledij en heb een pakket met 1 artikel, een damesjurk ontvangen. De verkoper heeft verkeerde inhoud/verkeerd pakket verzonden naar mij. Ik heb dit onmiddellijk gemeld bij Vinted met de nodige foto's al bewijs. Ik heb verschillende gesprekken met zowel Vinted als de verkoper. Volgens Vinted moet ik op eigen kost de zending retour sturen naar de verkoper om zo mijn geld terug te krijgen. Dit zou ik al binnen 2 dagen moeten doen wat niet gaat. In hun voorwaarden staat duidelijk vermeld dat Vinted tussenkomt in problemen bij verkeerde inhoud van een pakket en dat ze zelf de verzendmethoden voorzien om dit terug te sturen. In hun gesprekken is duidelijk dat ze dit niet willen doen. Conclusie is dat ik als koper zelf het pakket met de verkeerde inhoud terug moet sturen naar de verkoper en hiervoor moet betalen, dan moet de verkoper aangeven dat ze het pakket goed hebben ontvangen en dan zou ik mijn geld terug krijgen van mijn oorspronkelijke aankoop. Het bedrag van de verzending ben ik dan volledig kwijt. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van de kopers bescherming. Is dit de service die Vinted bied bij problemen?