Terug

probleem met kookplaat/instalatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. W.

Naar: DSM Keukens

06/06/2022

Beste, in februari hebben ze eindelijk onze gehele keuken komen plaatsen van DSM, reeds moesten we nog op onze ovens en koopplaat een half jaar wachten voor deze er waren.Nu bij het plaatsen konden ze onze kookplaat niet aansluiten wegens dat deze niet compatibel is met een netwerk van 3 fase 400V aansluiting.bij heel,wat heen en weer verkeer van mails en telefoon hebben we tot vandaag nog steeds geen oplossing hiervoor.telkens krijg je antwoord dat ze je de volgende dag terug contacteren maar dit gebeurt dus nooit. ondertussen kunnen we dus nog steeds niet koken of dergelijke met de kookplaat en willen ze dit niet oplossen.Helaas gehele factuur al betaald omdat ze eisen dat dit voor de werken geheel overgemaakt moet worden.Graag zouden we hier NU een oplossing voor willen hebben.

Berichten (8)

DSM Keukens

Naar: W. W.

10/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

W. W.

Naar: DSM Keukens

10/06/2022

Beste, jullie praktijken van verandering kwa toestellen is uitermate goed. jullie laten catalogen zien en tekenen.hierna bieden jullie zogezegd de nieuwere versie aan zonder dit te zeggen of mede de delen.ook kan je een zekeringskast niet zomaar veranderen zeker niet voor zo'n hoge vermogens.jullie zijn zelf niet eens op de hoogte van technische eigenschappen van toestellen want volgens jullie kan dan ook maar alles. ook 2 maal komen meten en nog steeds verkeerde afmetingen van kasten leveren en de afwerking niet eens laten uitvoeren dat de klant dit zelf moet uitvoeren. TOP !!!Jullie hebben dan ook zelf nog iemand van bauknecht laten komen en zelf deze gaf aan dat dit niet kon aangesloten worden op dit netwerk.

W. W.

Naar: DSM Keukens

29/06/2022

Als ook heb ik nog een bericht gekregen via jullie review dat jullie zogezegd oplossingen bieden deze heb ik nog niet gezien of gemerkt, tot op heden heb ik nog steeds niets van jullie of je collega vernomen.

DSM Keukens

Naar: W. W.

05/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

W. W.

Naar: DSM Keukens

05/07/2022

Beste, een netwerk dat van Fluvius binnen komt is volgens alle richtlijnen elk net werk dat binnen komt in een huis 2f 240 ,2f 400 of 3 fase 2x220 of 3f 400v is dus altijd in correcte toestand. ook al kan je niet zomaar netwerken aanpassen dus dit is niet incorrect hiermee laat u zien dat u hier niets van kent! bij verkoop bij jullie in de vestiging is dit meegegeven geweest dat wij werken met een 3f 400v waarvoor dit geen probleem ging zijn. jullie hebben dan ook nooit enige andere melding gedaan dat wij iets moesten aanpassen, gelieve niet telkens met andere zaken af te komen. jullie hebben telkens wel een excuus of reden. gelieve enige professionele actie om u klant te helpen achterlaten aub.

W. W.

Naar: DSM Keukens

05/07/2022

zoals ook met de on juiste maten zou toch een professionele keuken moeten aangepast worden naar een huis en niet anders om dit huis staat er reeds al 51jaar. en dus gaan jullie nu beweren dat een renovatie project niet aan jullie hand staat of een ouder huis? aangezien de structuur niet volgens jullie klopt?? echt denk ik en vele andere bedrijven dat schrijnwerkerij na een bouw komt en naar een huis gezet moet worden. niet??

DSM Keukens

Naar: W. W.

15/07/2022

Beste, Behoudens vergissing mocht ik geen reactie ontvangen op onderstaande mail dd 05/07/2022.Bijgevoegd stuur ik u nogmaals de door u gekozen en geparafeerde kookplaat, met de vermelding dat een andere spanning nodig is voor die specifieke kookplaat.Na de levering van de keuken hebben we u een mail gestuurd met de zaken die niet in orde waren mbt tot de technieken bij u.U heeft ook een leidingenplan ontvangen van ons, waarop aangeduid staat welke spanning u diende te voorzien in functie van de door u gekozen kookplaat.De kookplaat kan in gebruik genomen worden, maar u staat niet toe dat we deze aansluiten.We blijven dus bij ons standpunt die we reeds verschillende malen hebben doorgegeven.Indien ik geen rechtstreekse reactie mag ontvangen op mijn mail voor 29/07/2022 sluiten wij het dossier bij ons af.Hopende u hiermee van dienst te zijn,'‹Metvriendelijkegroeten,'‹'‹'‹SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistentt:+3292371053esofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.be

W. W.

Naar: DSM Keukens

18/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform