Terug

Probleem met klantendienst na beschadiging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: VANDEN BORRE

28/02/2025

Tijdens de vervanging van een dampkap, onder garantie, van Vanden Borre, hebben de twee leveranciers onze kookplaat beschadigd. De glazen toplaag van de inductiekookplaat was helemaal gebarsten. Ondertussen twee weken geleden. Het heeft een week geduurd voordat ik hier deftig reactie op kreeg en dan nog een week om een ridicuul voorstel te doen. Het voorstel van Vanden Borre is een compensatie van €150. De kookplaat heeft een aankoopbedrag van €189 (zonder plaatsing weliswaar). Ook Vanden Borre is op de hoogte van de prijs van de kookplaat. Even ter verduidelijking de keuken is een jaar oud.

Bemiddeling door Testaankoop 07 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform