Terug

Probleem met klacht en aanmaning extra kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: ZALANDO

23/02/2024

Beste,Ik bestelde bij zalando iets dat toekwam reeds stuk. Dit had ik retour gestuurd met nog andere goederen. Ik had dit aangegeven en er werd telkens gereageerd met mails wat ik moest doen om het inorde te krijgen(rechtsverklaring etc), dus weken gingen er voorbij tot ik antwoord kreeg en aangezien ik op achteraf betalen had gekozen kwamen er telkens meer kosten bij. Nu tot €15 en incassobureau toe volgens zalando zelf. Uiteindelijk heb ik het bedrag van de goederen al betaald voor geen problemen te krijgen. Maar de extra kosten uiteraard nog niet. Nu vroeg ik mij wel af of ik hier iets aan kan doen? Aangezien ik nu betaald heb voor iets dat ik iets dat al kapot was bij aankomst retour naar hun heb gestuurd en hier dan voor moet betalen…Alvast bedankt.MvgSteffie,Steffiemeyntjens@gmail.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform