Terug

probleem met kasticket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. A.

Naar: ALDI

16/05/2022

BesteOp zaterdag 14 mei 2022 hebben we samen met mijn mama en zus een bezoek gebracht aan de Aldi winkel op de Wilde Kastanjelaan 5, 3600 Genk. Dit was omstreeks 12.30uur. We hebben een pomp gekocht waarop een rood goedkoper sticker geplakt stond met als prijs €5,00. Aan de kassa (kassa 2) werd er een ander bedrag aangerekend. We hebben op een beleefde manier aangetoond dat er een ander bedrag op staat en dat we het ook voor die prijs willen kopen, het is namelijk ons recht om als klant het product tegen de laagste prijs te kopen. We werden op een heel brutale en arrogante manier behandeld door de kassamedewerker die ons het product niet wou geven. Uiteindelijk is de filiaalverantwoordelijke gekomen (even brutaal en arrogant) met als excuus dat zij ook fouten kunnen maken en niet verplicht zijn om ons dat product voor dat prijs moeten verkopen. Na een hele discussie hebben we het product toch voor €5,00 kunnen kopen. Maar de kassamedewerker heeft ons met opzet een bonnetje uitgeprint waar als productomschrijving artikel met 21% btw staat. Hierbij zegt ze nog eens tegen ons als het product niet marcheert kunnen jullie deze niet ruilen met deze bon. Hopend op een op een spoedige reactie op mijn klachtBusra Atay


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform