Ik ben reeds een aantal jaren klant bij Buyway voor een Mastercard One ik gebruik de kaart veel waardoor ik onlangs een bericht kreeg van Buyway mbt de nulstelling.Deze zuiverde ik dan ook aan.Echter, omdat ik dringend een hotelkamer en een bestelling diende te doen gebruikte ik deze kaart op het ogenblik dat er 2547.85€ beschikbaar was (mijn oorspronkelijke limiet is 2500€)Maandagochtend stond de laatste storting die ik naar de kaart deed er nog niet op, er moest nog, volgens de sms van buyway, 948.16€ betaald worden. Hetgeen er in de loop van de dag ook gebeurde daar ik op 31/05 1000€ gestort heb.Toen ik vandaag dus de hotelkamer bestelde omdat deze tot morgen in promotie is (85€):De online bestelling van de hotelkamer mislukte: er werd mij gevraagd van mijn instelling te contacteren, wat ik dan ook deed.Daar kreeg ik een zeker Kevin aan de lijn. Die mij doodleuk meldde dat dit was omdat mijn kaart gedemagnetiseerd was.Dat dit een probleem zou opleveren voor een online aankoop is al verbazingwekkend, vooral als je weet dat ik gewoon mijn naam, het kaartnummer, de veiligheidscode en de vervaldatum van de kaart moest opgeven. En dus de magneetstrip van de kaart NIET gebruikte.Gezien de persoon in kwestie, Kevin, bij hoog en laag blijft volhouden dat ik niet weet waarover ik praat, leg ik, in een franse kolère af.EN besluit een bestelling te doen bij Amazon, waar ik het laatste jaar wel meer bestellingen deed en nooit problemen had.Gevolg: bestelling geaccepteerd... Niet slecht voor een kaart die volgens Kevin niet meer werkt.Dus... ik bel terug naar Buyway en krijg eerst een Olivier, en daarna een Eric aan de lijn...met de melding: meneer, uw kaart is geblokkeerd sinds 05/2014!!!!! Maar door een fout van onze kant zijn offline betalingen steeds doorgegaan maar online betalingen steeds geweigerd....IS DIT EEN GRAP OF ZO?Mijn kaart werd door BW zelf geblokkeerd in 2014 vanwege 1 twijfelachtige betalingen, waarvoor Buyway mij ook een brief stuurde en ik een dienst diende te contacteren om te zeggen of deze betalingen legaal waren, wat ik ook deed.Maar blijkbaar werd ze NIET gedeblokkeerd, maar kon ik ondertussen wel Netflix, Amazon, Apple enzovoort betalen zonder problemen (offline betalingen volgens mr Olivier)Maar ook betalingen van de Vereina Tunnel hetgeen een online betaling is.Ook heb ik in die 3 jaar tijd NOOIT bericht gehad van Buyway over een blokkage, maar wel mijn facturen om te betalen alsook de melding van de nulstelling.Nu heb ik dus geld gestort, vanwege de nulstelling, maar ook vanwege dat ik dit geld volgende maand nodig heb voor mijn vakantie, een hotelreservatie en aankopen....En ik kan het niet gebruiken, loop zelfs een promotie op de hotelkamer mis van 30% (enkel online) omdat volgens uw klantendienst JULLIE een fout gemaakt hebben en ik door die fout dus extra moet boeten.