Terug

Probleem met jullie website

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Testaankoop

23/01/2019

Ik ben al sinds 2006 klant bij jullie.Als ik inlog op jullie website wens ik iets op te zoeken en iets te vinden. Nu krijg ik bij elke klik, bevestig algemene voorwaarden, bevestig dit, reclame voor dat enz. Ik zoek iets op ik klik op een resultaat dat ik wens te bekijken. Wil jij een abonnement, neen ik heb een abonnement, meld u aan, ik ben aangemeld, wil je een abonnement op dit of dat, neen ik wil een artikel bekijken.Mega irritant.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. M.

23/01/2019

Mijnheer,Hiermee bevestig je dat je toegang hebt tot onze website met de gebruikersnaam marc@2ms.be.(In een afzonderlijke mail zal je een link ontvangen waarmee je desgewenst een nieuw paswoord kan instellen. )De toegang tot onze website is gelinkt aan de tijdschriften waarop je bij ons een abonnement hebt.Je abonnement omvat de tijdschriften Test Aankoop en Budget Recht.Tot de informatie of artikels gelinkt aanvan Test Gezondheid, Test Connect, De Wijngids en Multitax heb je aldus geen toegang.Mocht het niet meteen lukken, dan kan je altijd contact opnemen met de abonnementendienst op het nummer 02/5423200 Wij helpen je graag verder.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform