Terug

probleem met inruilen van gift card

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: KREFEL

19/06/2021

Beste, Mei 2019 hebben wij een toestel teruggebracht om reden dat dat dit niet naar behoren functioneerde. Wij vroegen ons geld terug maar dit werd geweigerd en kregen een gift card ter waarde van 79,98 euro. Ook werd ons gezegd dat wij deze kaart, desondanks einddatum, ten allen tijde konden inruilen. Vermits wij niet willen kopen om te kopen wensten wij de kaart nu te gebruiken. Wij kregen als uitleg = vervallen en men wenste ons niet tegemoet te komen.Het gaat om 80 euro en wij wensen dit in te ruilen en eventueel op te leggen voor een nieuwe GSM.Graag uw tussenkomt.mvgEddy Stroobant

Berichten (4)

KREFEL

Naar: E. S.

21/06/2021

DATA NOT AVAILABLE

E. S.

Naar: KREFEL

23/06/2021

Beste,Hartelijk dank voor de reactie. Hierbij het nummer van de giftcard 6280390333888116Hopelijk komt er een oplossing zodat deze kan ingeruild worden om een GSM aan te kopen.Vriendelijke groetenEddy Stroobant

KREFEL

Naar: E. S.

23/06/2021

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: E. S.

24/06/2021

Beste,De voucher werd uitzonderlijk 1-malig verlengd tot 19/12/2021.Met vriendelijke groeten,MorganeVan: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 23/06/2021 07:00Aan: customercare@krefel.beOnderwerp: Klacht - probleem met inruilen van gift card - (CPTBE01297825-62)Je hebt een antwoord ontvangen van EDDY STROOBANT.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01297825-62.Heb je vragen over ons platform?ref:_00D5I3dQ0g._5005IHb2y4:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform