Terug

probleem met inloggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Ticketmaster.be

16/11/2023

Beste, ik wou in mijn account kijken of mijn kaarten voor Simple Minds voor 05/04/24 reeds beschikbaar waren in mijn account ( ik had deze graag als kado willen geven voor sinterklaas). De app vroeg om een nieuw wachtwoord in te vullen, dat zouden ze regelmatig doen uit veiligheidsredenen. Ik heb dit gedaan maar geraak nu niet meer in mijn account. Ik krijg als melding dat ik mijn gsm nummer moet doorgeven als bewijs dat ik geen robot ben. Ze sturen dan een code maar die krijg ik niet , ook niet als ik enkele keren op nieuwe code aanvragen tik. Ik geraak dus helemaal niet meer in mijn account.

Berichten (8)

Ticketmaster.be

Naar: S. C.

16/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9P6LLP-34LX3]

Ticketmaster.be

Naar: S. C.

16/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (35386634) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.----------------------------------------------Glody, 16 nov 2023 10::24 GMTCPTBE01918655-92)Beste,De klant kan ons zelf contacteren als zij hulp nodig heeft. Zij is niet de enige die hier moeite mee heeft maar we zijn altijd beschikbaar om te helpen.Alvast bedankt.Vriendelijke groet,GlodyTicketmaster Fan Support----------------------------------------------Klachtenbox, 16 nov 2023 08:46 GMT**[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9P6LLP-34LX3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9P6LLP-34LX3]

S. C.

Naar: Ticketmaster.be

16/11/2023

Ik heb reeds een mail naar jullie (ticketmaster ) gestuurd maar geen reactie gekregen

Ticketmaster.be

Naar: S. C.

16/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9P6Z0K-LL9X3]

Ticketmaster.be

Naar: S. C.

16/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (35389701) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.----------------------------------------------Glody, 16 nov 2023 10::48 GMT(CPTBE01918655-92)Beste,Ik vind het helaas niet terug.Dus misschien nog eens proberen en als u een automatisch antwoord krijgt, staat er normaal ook wat u moet doen om het dan toch correct te doen.s:help.ticketmaster.be/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360000055398 is het contactformulier.Vriendelijke groet,GlodyTicketmaster Fan Support----------------------------------------------Klachtenbox, 16 nov 2023 10:34 GMT**[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9P6Z0K-LL9X3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[9P6Z0K-LL9X3]

S. C.

Naar: Ticketmaster.be

16/11/2023

Beste,ik heb maandag een vraag gestuurd via jullie contactformulier maar daar geen antwoord op gekregen. Dus als ik het goed begrijp moet ik nog eens een contactformulier invullen!? Zo blijven we wel bezig zonder een oplossing ...)

Ticketmaster.be

Naar: S. C.

16/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[W7DZV5-VGKEX]

Ticketmaster.be

Naar: S. C.

16/11/2023

- Typ uw reactie boven deze regel - Jouw vraag met nummer (35390878) is ingediend. Beantwoord deze e-mail als je meer informatie aan je vraag toe wil voegen.----------------------------------------------Glody, 16 nov 2023 11::51 GMTbeste,Ja, het moet opnieuw in dit geval.Ik kan niet helpen via Testaankoop als contact persoon.Alvast bedankt.Vriendelijke groet,GlodyTicketmaster Fan Support----------------------------------------------Klachtenbox, 16 nov 2023 11:10 GMT**[EXTERNAL]** trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[W7DZV5-VGKEX] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[W7DZV5-VGKEX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform