Beste mijnheer, mevrouw,In maart 2014 maak in een account aan op naam van Inge Smedts en met emailadres inge.smedts@gmail.com en krijg een gebruikersnr toegewezen om dienstencheques voor poetshulp (toen nog papier), nl 190025206142.Na een tijdje gebruikten we een hele tijd geen dienstencheques meer. Na onze verhuis, kreeg ik op bovenstaand emailadres een melding dat mijn adresgegevens automatisch aangepast werden (op dat moment bestelden we al even geen dienstencheques).Nu wil ik er wel opnieuw bestellen en mijn voorkeur wijzigen in electronische, maar... Mijn login, wachtwoord en emailadres worden nergens meer herkend. Ik kan op dat emailadres wel geen nieuwe aanvraag indienen, ik heb nl al een gebruikersnr...Alle online-formulieren lopen dus vast: ze kunnen me niet helpen, contacteer de klantendienst.Dat doe ik dan telefonisch: na 15' aan de lijn gehangen te hebben, krijg ik een Hollandse dame aan de lijn, die me niet kan helpen: ik kan dat niet voor u opzoeken, het spijt me, zoiets is vragen of ik wil zoeken naar een speld in een hooiberg we hebben dan ook nog een grote achterstand nu.... En daarmee moet ik het doen. Stand van zaken: aangemeld met naam en emailadres met een geldig gebruikersnummer en ik kan helemaal niets doen...Het zou heel fijn zijn om dit op te lossen. Het dienstencheque bedrijf dat de poetshulp levert snapt niet dat ik geen cheques kan bestellen als ik een gebruikersnummer heb waar zij de gepresteerde uren wel op kunnen inbrengen.Het zou heel erg fijn zijn moesten jullie me uit deze impasse kunnen helpen!Mvg,Inge Smedts