Terug

Probleem met info over retourbeleid

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: Zara Belgium

15/06/2021

Ik plaatste onlangs een bestelling bij Zara.com. Graag had ik enkele artikelen retour gestuurd, maar dit lukte mij niet via de website. Na telefonisch contact en chat bleek dat de termijn van 30 dagen verstreken was. Volgens de informatie op de website heb ik 30 dagen ná levering. Ik citeer: Bovenop het wettelijk herroepingsrecht om een bestelling binnen de 14 dagen van levering te retourneren, heb je 30 dagen vanaf leveringsdatum van een bestelling om je Zara.com aankoop gratis te retourneren.Na telefonisch contact en via chat heb ik onderstaande info per mail ontvangen: With leveringsdatum we mean the day we sent out the parcel is the day the parcel is being sent.Deze informatie vind ik heel verwarrend en onduidelijk en door deze foute informatie heb ik te laat gehandeld. Graag had ik alsnog een deel van mijn bestelling retour gestuurd en hiervoor een terugbetaling ontvangen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform