Terug

Probleem met inchecken met baby

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: TAP AIR PORTUGAL

31/05/2022

Wij hebben met een baby van 6 maanden gevlogen met Tap air van Lissabon naar Brussel.( vluchtnummer = TP642)Boekingsreferentie = R7TNYWWij hebben onze reis geboekt 12/08/2021 toen was ons kindje Kamil Leenaerts nog niet geboren. Dus moesten we boeken zonder een naam in te geven en geboortedatum. Op 5 December is ons kindje geboren en moesten we nog een reispas aanvragen. Na dat we deze hadden ontvangen heb ik naar Tap Air costumer service gebeld en zei hebben dan via hun systeem Kamil bij op de boeking gezet.Nu het verhaal van op de luchthaven zelf.Wij gingen in het hotel online inchecken, dit gaf een ticket probleem bij mijn naam en Kamil.Er stonde bij ga aub naar de luchthaven zelf, dus dat deden we. Om 17 u zijn we aangekomen op de luchthaven en gingen naar de incheckbalie, hier konden ze ons niet helpen. We moesten naar de TAP air costumer service. Hier hebben we gestaan van 18u 17 – 19u24 met een priority ticket omdat we met een baby vlogen. Uiteindelijk binnen in het kantoor werden we verder geholpen.Het kwam er op uit dat er eigenlijk geen plaats meer was op de vlucht voor mij en de baby. Terwijl wij duidelijk een ticket hadden geboekt. De man aan het loket vertelde me dat het ticket van de baby niet betaald was, terwijl hij volgens ons + het personeel van TAP op het vliegtuig zelf gratis vloog. Ik heb er niet te veel spel van gemaakt omdat ik graag zo snel mogelijk naar de gate wou voor naar huis te vliegen. 37 euro moest ik betalen voor Kamil, terwijl hij heel de vlucht op onze schoot zat.Wij hebben uiteindelijk moeten lopen naar de security controle en zo naar de Gate. We hadden geluk en zijn uiteindelijk nog kunnen opstapen nadat er ons eerst aan de gate gezegd was dat er eigenlijk geen plaats meer was op het vliegtuig. De man zei dat we moesten wachten tot iedereen opgestapt was. Uiteindelijk plaats gekregen ik helemaal vanvoor en mijn vrouw helemaal achteraan. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen. Voor ons en de baby was dit wel een stress situatie.Ik hoop op een juist antwoord van jullie.Mvg Stijn Leenaerts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform