Terug

Probleem met hoorapparaat Hans Anders

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

20/07/2022

Beste,Mijn naam is Johny Tielens.Ik heb een 2 hoor-apparaten van Hans Anders: Rexton SR80Ik ben er helemaal niet tevreden over.Telkens als ik naar muziek luister, klinkt deze heel scherp! Niet normaal hoe slecht dit klinkt door mijn hoorapparaten.... ik heb al via app op mijn gsm, de klank proberen te regelen, maar tevergeefs!Ik had al een afspraak met de mevrouw van de Hans-Anders winkel in Landen, waarbij ze 'iets' heeft bijgeregeld, maar de klacht blijft.Dit is mijn 2de od 3de hoorapp, en steeds was ik erg tevreden over Hans Anders en hun goeie service, maar nu laten ze me in de kou staan.Ik heb nu nog een volgende afspraak, maar deze is pas op 28 juli.Daarom stel ik voor om mijn huidige hoorapp (Rexton SR8O) te vervangen!Hopelijk is dan mijn klacht opgelost.vriendelijke groetenJohny TielensVelmseweg 133404 Attenhoven0486 668960johnytielens@telenet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform