Terug

Probleem met het product en retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: INNO

26/07/2022

Beste, ik bestelde Havaianas slippers in maat 39/40, maar ik heb maat 37/38 ontvangen. Ik heb dus een verkeerd artikel ontvangen. De verkoper (Shopping Factory via Inno) beweert dat dit de Braziliaanse maten zijn en dat ik geen verkeerd artikel heb ontvangen. Deze info stond echter niet vermeld waardoor ik niet kon weten dat ik een te kleine maat ging ontvangen. Moest ik weten dat zij Braziliaanse maten gingen opsturen, zou ik dit wel opgezocht hebben en een groter maat besteld hebben. Ze willen het product niet retourneren. Ik heb hun retourbeleid nagekeken en volgens dat zou ik zelf moeten opdraaien voor de verzendkosten indien er geen probleem is met de producten en de bestelling. Hier is dus duidelijk wel een probleem, maar dat accepteren ze niet. Gelieve mij te helpen met dit probleem zodat ik de retourkosten niet zelf moet betalen en ze het volledig bedrag terugstorten.Alvast bedankt.

Berichten (1)

INNO

Naar: E. C.

09/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform