Terug

probleem met het onbekwaambare personeel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. F.

Naar: Orange

09/09/2024

Beste, Ik heb op aanraden van testaankoop, vorige jaar van bank veranderd. Ik heb in december, januari, februari, maart en april ettelijke malen naar oranje gebeld om te zeggen dat ik van rekeningnummer ben veranderd. Ik kreeg telkens te horen dat het in orde ging komen. De laatste keer heb ik hun, in mei, opgebeld om te zeggen dat ik het beu was dat ik hen telkens moest bellen om hetzelfde te zeggen. Vorige week ontdek ik dat ik extra moet betalen op mijn oude rekeningsnummer doordat er geen geld op was, terwijl ik all ETTELIJKE MALEN naar oranje heb gebeld ( in totaal 7.26 * 4 ) en ik zal nog 7.26* 2 moeten betalen omdat het nog steeds niet in orde is. Kunt u me aub helpen met dit in orde te maken. Ik vindt het beneden alle peilen dat ik nu moet opdraaien voor de extra kosten voor het onbekwaamheid van andere Ps: ik heb jullie (testaankoop) 2 maanden geleden gebeld om te zeggen dat ik van rekeningsnummer heb veranderd. En tot op heden halen jullie nog geld van mijn oude rekeningnummer. Dit kost me 7.26*2. Graag hoor ik van jullie

Bemiddeling door Testaankoop 26 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform