Terug

Probleem met het bedrag van de rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: De Watergroep

12/09/2023

Beste,Begin januari hebben wij een waterfactuur van mij vader via deurwaarder ontvangen. Hiervan waren wij ons niet bewust en vind het heel erg dat dit pas een jaar na zijn overleden wordt doorgegeven.Wij zijn bereid om over te gaan tot betaling van het factuur maar dit dan wel na herziening van het factuur want het is niet mogelijk dat mijn vader zoveel verbruikt heeft tenzij er ergens een lekage was. Het verbruik ligt helemaal niet in lijn met het verbruik van het jaar voordien terwijl mijn vader toen wel het volledig jaar thuis gewoond heeft en bij factuur afrekening hij geen volledig jaar thuis woonde wegens opnamen in alexianen dagcentrum en vervolgens rusthuis alexianen goetenhoven Alvast bedankt voor de herziening, ik wacht uw response af.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform