Terug

probleem met het aantal verbruikte KWH

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

G. H.

Naar: Energie.be

22/10/2024

Betreft: Betwisting van factuurnummer 241490654 van 22/10/2024 Geachte mevrouw/heer, Op 22/10/2024 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van €4.157,30. Dat moet echter een vergissing zijn: Mijn jaarverbruik voor 2024 bedraagt 12.708 kWh. Aangezien ik in een appartementsblok woon met 6 mede-eigenaars, is het onmogelijk dat ik als eigenaar van slechts één appartement zo'n hoog verbruik heb. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Energie.be

Naar: G. H.

23/10/2024

Dag ​Gauthier , We hebben jouw klacht aangaande je afrekening 241490654 goed mogen ontvangen. Deze heeft inderdaad een zeer hoog verbruik voor elektriciteit. Ik zie dat je vandaag ook rechtstreeks contact had met onze klantendienst en we een rectificatie hebben aangevraagd op je meterstand van elektriciteit die te hoog was doorgeven in je meteropnamemaand, voor aardgas liet je weten dat de meterstand correct was. Zodra Fluvius onze aanvraag voor rectificatie op je meterstand van elektriciteit heeft goedgekeurd, zal je een nieuwe afrekening ontvangen. Heb je verder nog vragen? Aarzel zeker niet om ons te contacteren. Met Energieke groeten, Kayleigh Complaints Specialist www.energie.be Op Di, 22 Okt om 1:30 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 188682:1867562


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform