Terug

Probleem met herstellingen en dienst naverkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VANDEN BORRE

14/04/2016

op 15 februari jongstleden kochten wij een multifunctionele oven van Panasonic, type NN-CS 894 SEPG ter waarde van 548 euro (dus geen goedkoop dingetje). Helaas heeft deze het amper een dikke maand uitgehouden alvorens de geest te geven (Toestel deed helemaal niets meer). Op 26 maart hebben we het toestel dan ook binnengebracht ter herstelling. Een nieuw toestel was geen optie voor Vandenborre.Gisteren, 13 april, mochten we het toestel dan opnieuw ophalen om er vandaag achter te komen dat de ventilatie achteraan de oven zwaar tegen een onderdeel of wand komt en het dus een geratel van je welste is. Vandaag, 14 april, de oven opnieuw binnengebracht en gevraagd voor een nieuwe of ons geld terug. Helaas kan Vanden Borre blijkbaar niet afwijken van hun standaard herstel procedure en zijn we de oven dus opnieuw kwijt (zonder vervanging, zonder vergoeding, zonder wat dan ook). Ondertussen ben ik al 3 maal naar daar mogen rijden (kost), geduldig mogen wachten (veel tijd) en moet ik per definitie nogmaals terug. Ondertussen heb ik ook al 2 maal een maaltijd voor 4 personen kunnen weggooien (alweer kost) en mag ik nu mijn tijd spenderen aan het indienen van een klacht. Dit is voor ons uiteraard totaal onaanvaardbaar en we wensen het daar dan ook niet bij te laten, al helemaal niet omwille van de stugge, hautaine houding van meneer XXXXXX verantwoordelijke van Vanden Borre Mechelen-Zemst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform