Beste
Op 6/5 mail ik onderstaande naar de consumentendienst van Vanden Borre.
Gisteren 8/5 krijg ik nogmaals het antwoord dat er geen probleem is met het toestel en dat jullie het toestel gaan terugsturen.
In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Mailverkeer met VandenBorre:
21/08/24
Ik contacteer jullie omdat ik ten einde raad ben. Eind augustus koop ik via jullie een nieuw toestel ter waarde van 849 euro.
Ik installeer deze in september en al van in het begin stelt zich een probleem met de bluetooth.
28/11/24-03/01/25
Ik breng mijn toestel daarom een eerste keer binnen op 28/11/2024. Ik ben mijn toestel dan kwijt tot 03/01/2025 en dan blijkt dat jullie mijn scherm beschadigd hebben. Dit hebben jullie uiteindelijk wel zelf opgelost (nadat jullie mij ervoor hebben proberen laten betalen).
14/01/25-29/01/25
Ik breng mijn toestel nogmaals binnen voor herstelling van het oorspronkelijk probleem, nl. slechte bluetooth connectie
29/03/25-11/04/25
Ik breng mijn toestel nogmaals binnen voor herstelling van het oorspronkelijk probleem, nl. slechte bluetooth connectie
19/04/25 -?
Ik breng mijn toestel nogmaals binnen voor herstelling van het oorspronkelijk probleem, nl. slechte bluetooth connectie
06/05 Bel ik voor opvolging om daar de booschap te krijgen: we hebben het getest maar er is geen probleem met de bluetooth!?
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik bestel bij jullie omwille van de goede dienst na verkoop, maar dit is toch echt niet meer OK. Ik heb mijn gsm nodig in de wagen voor bellen en gps, maar op een rit van 1,5 verlies ik gemiddeld 3 keer de connectie.
Ik heb het getest in een andere wegen, zelfde probleem.
Ik heb het getest met een andere telefoon in mijn wagen, geen probleem
Ik heb het getest met mijn oude telefoon die ik nu als vervangtoestel heb, geen probleem.
Ik heb mijn gsm nodig voor het binnengeraken op kantoor, maar ik geraak niet meer binnen ondertussen (andere OnePlus tels wel, en ook andere GSM’s).
Ik verwacht echt een oplossing want zo kan het niet meer. Ik ben met mijn persoonlijke account (carina@c2inspire.be) ook klant bij Vanden Borre en zoals jullie kunnen zien bestel ik zeer veel bij jullie. Altijd omwille van het feit dat de dienst na verkoop heel sterk is.
Telkens als ik bel of chat krijg ik geen concreet antwoord of oplossing.
En nu moet ik dan horen: er is geen probleem!?
Alsof ik niets anders te doen heb dan telkens mijn gsm binnen te brengen, alles over te zetten op een vervangtoestel, …
Graag aub een oplossing voor mijn probleem of ik ga hiermee verder gaan.
Alvast bedankt
Carina Vignigni
0479/98 40 73