Terug

Probleem met herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

C. V.

Naar: VANDEN BORRE

09/05/2025

Beste Op 6/5 mail ik onderstaande naar de consumentendienst van Vanden Borre. Gisteren 8/5 krijg ik nogmaals het antwoord dat er geen probleem is met het toestel en dat jullie het toestel gaan terugsturen. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Mailverkeer met VandenBorre: 21/08/24 Ik contacteer jullie omdat ik ten einde raad ben. Eind augustus koop ik via jullie een nieuw toestel ter waarde van 849 euro. Ik installeer deze in september en al van in het begin stelt zich een probleem met de bluetooth. 28/11/24-03/01/25 Ik breng mijn toestel daarom een eerste keer binnen op 28/11/2024. Ik ben mijn toestel dan kwijt tot 03/01/2025 en dan blijkt dat jullie mijn scherm beschadigd hebben. Dit hebben jullie uiteindelijk wel zelf opgelost (nadat jullie mij ervoor hebben proberen laten betalen). 14/01/25-29/01/25 Ik breng mijn toestel nogmaals binnen voor herstelling van het oorspronkelijk probleem, nl. slechte bluetooth connectie 29/03/25-11/04/25 Ik breng mijn toestel nogmaals binnen voor herstelling van het oorspronkelijk probleem, nl. slechte bluetooth connectie 19/04/25 -? Ik breng mijn toestel nogmaals binnen voor herstelling van het oorspronkelijk probleem, nl. slechte bluetooth connectie 06/05 Bel ik voor opvolging om daar de booschap te krijgen: we hebben het getest maar er is geen probleem met de bluetooth!? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik bestel bij jullie omwille van de goede dienst na verkoop, maar dit is toch echt niet meer OK. Ik heb mijn gsm nodig in de wagen voor bellen en gps, maar op een rit van 1,5 verlies ik gemiddeld 3 keer de connectie. Ik heb het getest in een andere wegen, zelfde probleem. Ik heb het getest met een andere telefoon in mijn wagen, geen probleem Ik heb het getest met mijn oude telefoon die ik nu als vervangtoestel heb, geen probleem. Ik heb mijn gsm nodig voor het binnengeraken op kantoor, maar ik geraak niet meer binnen ondertussen (andere OnePlus tels wel, en ook andere GSM’s). Ik verwacht echt een oplossing want zo kan het niet meer. Ik ben met mijn persoonlijke account (carina@c2inspire.be) ook klant bij Vanden Borre en zoals jullie kunnen zien bestel ik zeer veel bij jullie. Altijd omwille van het feit dat de dienst na verkoop heel sterk is. Telkens als ik bel of chat krijg ik geen concreet antwoord of oplossing. En nu moet ik dan horen: er is geen probleem!? Alsof ik niets anders te doen heb dan telkens mijn gsm binnen te brengen, alles over te zetten op een vervangtoestel, … Graag aub een oplossing voor mijn probleem of ik ga hiermee verder gaan. Alvast bedankt Carina Vignigni 0479/98 40 73

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: C. V.

09/05/2025

Dominique (Vanden Borre) 9 mei 2025 10:24 CEST Beste, Bedankt voor uw bericht. We hebben het toestel uitvoerig getest in ons atelier, waarbij we het gedurende meer dan 2 uur hebben getest op verschillende functies. Gedurende deze testperiode is er echter geen enkele storing van de Bluetooth-functie geconstateerd. We begrijpen dat u het toestel gebruikt als badge om op kantoor binnen te geraken, maar helaas kunnen we dit niet testen, aangezien dit een specifieke situatie betreft die niet gerepliceerd kan worden tijdens onze testprocedures. Het toestel zal dus eerst daags worden teruggestuurd onhersteld naar de winkel. We hopen dat dit duidelijk is en kunnen u verder niet helpen met het probleem. Mocht er zich iets anders voordoen, horen we het graag. Met vriendelijke groeten Cynthia Consumentendienst Klachten 9 mei 2025 09:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3K507L-XGZZ6]

C. V.

Naar: VANDEN BORRE

09/05/2025

Beste Het probleem stelt zich niet enkel als badge, maar ook als ik op de baan ben. Op een autorit van 1,5 (de weg naar mijn werk) verliest mijn telefoon meerdere malen de connectie met Android auto. Zoals aangegeven als ik een ander toestel gebruik in mijn wagen dan is dit niet het geval. Als ik mijn toestel gebruik in een andere wagen dan gebeurt het wel. En daarbovenop geraak ik op mijn eigen kantoor niet binnen waar andere collega's wel binnengeraken. Dit kan toch niet?

VANDEN BORRE

Naar: C. V.

09/05/2025

Kim (CC) (Vanden Borre) 9 mei 2025 14:17 CEST Beste, We hebben inmiddels feedback ontvangen van ons herstelatelier betreffende de recente herstelling van je toestel. Het toestel werd grondig getest, maar er werd geen defect of technische panne vastgesteld. Concreet meldt het atelier het volgende: De Bluetooth-verbinding werd getest in combinatie met YouTube gedurende twee uur, zonder dat er onderbrekingen optraden. Wat betreft de badge-app: het is mogelijk dat er sprake is van een softwareconflict, maar dit kon ter plaatse niet getest worden. Het gebruik van de app voor toegang tot het kantoor (via LOTT) kan door het herstelatelier niet worden nagebootst of gecontroleerd. Aangezien er geen defect werd vastgesteld en het toestel technisch correct functioneert volgens de uitgevoerde testen, kunnen wij op dit moment helaas geen verdere oplossing aanbieden. Je toestel zal retour worden gestuurd naar de shop. Mocht je toch nog problemen ondervinden bij verder gebruik, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. We volgen dit graag verder op indien nodig. Fijne dag, Kim Klachten 9 mei 2025 13:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3K535E-93Y4K]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform