Terug

Probleem met herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. F.

Naar: IXINA BELGIUM

20/10/2022

Geachte, Ik schrijf u betreffende herstellingen aan onze keuken. Namelijk de bovenste keukenkast die naar beneden is gevallen en de nodige schade heeft voorzien. Gezien er na herhaaldelijk heen en weer contact zowel per mail als telefonisch als via aangetekend schrijven (02/09/2022) nog geen verdere herstellingen hebben plaats gevonden.Op 7 maart 2022 nam ik telefonisch contact op met de klantendienst van Ixina. Op 8 maart 2022 is er via hun een dossier opgestart met referentie nummer: IXBE244014023In bijlage 1 vindt u alvast de correspondentie met hun.Zij vroegen naar de nodige extra documenten zoals u kan lezen. Die ik op 7 maart 2022 allemaal voorzien heb zoals u kan terug vinden in bijlage 2.Op 8 maart 2022 is er dan een dossier opgestart zoals eerder vermeld. Zie bijlage 3.Vervolgens heb ik nog verschillende keren rechtstreeks met jullie telefonisch contact gehad waarbij ik uiteindelijk de juiste contact persoon aan de lijn krijg en wordt er een technieker door jullie langs gestuurd. Dit was op 14 maart 2022 door Tim Bonroy. Hij zorgde ervoor dat de keukenkast tijdelijk terug werd omhoog gehangen gezien deze al heel de tijd enkel en alleen maar werd ondersteund door boeken. Er kon dus geen gebruik gemaakt worden van onze keuken die toen nog geen 2 jaar oud was. Op 4 april 2022 neem ik via mail contact op met jullie omdat er niet verder gehandeld werd. Zie bijlage 4. Waarna ik automatisch antwoord van jullie krijg met de boodschap dat degene die mails beantwoord afwezig is tot 18 oktober 2022. Zie bijage 5.Helaas blijf ik onbeantwoord en probeer ik nogmaals telefonisch met jullie contact op te nemen. Op 22 april 2022 krijg ik na regelmatig telefonisch contact eindelijk een mail van jullie waarop staat dat de stukken besteld zijn. Deze gaan WK24 binnenkomen en vanaf dan gaan jullie een afspraak maken om alles aan te passen en verbeteren. Jullie vragen ook nogmaals achter mijn gsm nummer, ondanks ik dit telefonisch al herhaaldelijke keren heb doorgegeven. Ik beantwoord de mail en bezorg u mijn gsm nummer.Week 24 van het jaar 2022 valt van 13 juni 2022 tot en met 19 juni 2022. Ik schrijf u vandaag op 20 oktober 2022 omdat ik tot op heden nog steeds niets van jullie heb gehoord. Noch via mail, noch via telefoon, noch via voicemail, noch via post. Ik vraag hierbij graag NOGMAALS een update over onze keuken. Ik voeg ook nog onze bestelbon aan de bijlagen. Zie bijlage bestelbon.Wij hopen spoedig iets van u te vernemen,Aurélie Falmagne

Berichten (2)

IXINA BELGIUM

Naar: A. F.

27/10/2022

Geachte Mevrouw Falmagne,We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 20/10 die onze beste aandacht heeft gekregen.Wij nemen goede nota van uw opmerkingen over de opvolging van uw dossier.Op basis daarvan hebben we uw winkel opnieuw gelanceerd.Ze doen hun uiterste best om u zo snel mogelijk te antwoorden.Met vriendelijke groeten,Svenjawww.ixina.be------------------- Message d'origine -------------------t-aankoop.beReçu Thu Oct 20 2022 15:55::12 GMT+0200 (heure d’été d’Europe centrale)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Probleem met herstelling - (CPTBE01634885-47)

IXINA BELGIUM

Naar: A. F.

22/11/2022

Geachte Mevrouw Falmagne,We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 14/11 die onze beste aandacht heeft gekregen.Wij delen u mee dat sinds het dossier aan de advocaat is voorgelegd, de Klantendienst niet meer kan ingrijpen.We hebben uw verzoek daarentegen doorgestuurd naar de winkel, die zijn uiterste best doet om zo snel mogelijk te antwoorden.Wij wenssen u een fijne dag toe.Met vriendelijke groeten,Svenjawww.ixina.be------------------- Message d'origine -------------------t-aankoop.beReçu Mon Nov 14 2022 09:58::17 GMT+0100 (heure normale d’Europe centrale)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - Probleem met herstelling - (CPTBE01634885-47)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform