Terug

Probleem met herstelling reiskoffer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Brussels Airlines

18/11/2019

Beste,in juli heb ik een reis gemaakt met SN Brussels airlines naar Firenze. Bij aankomst was er een wiel dat ontbrak aan onze koffer. Na melding van deze schade via de geijkte wegen is onze calvarietocht begonnen. We zijn nu bijna dag op dag 4 maanden verder en nog steeds geen oplossing in zicht. Ik hoop dat we via jullie meer tractie krijgen om SN Brussels airlines hun verantwoordelijkheid te laten nemen en eisen te stellen aan hun hersteller om ervoor te zorgen dat andere reizigers dit nooit (meer) hoeven mee te maken!vriendelijke groeten,Dennis


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform