Terug

probleem met herstelling (alweer)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. F.

Naar: VAILLANT

09/11/2018

Warmtepompboiler doet het niet meer, is nog in de garantieperiode. Vooraf : Heb een geothermische warmtepomp en een warmtepompboiler(met zonnepanelen) bij Vaillant gekocht. Mijn vorige ervaringen met Vaillant zijn echt ongelooflijk slecht, door 1. niet geleverde toestellen, 2 defecte toestellen, 3. verkeerd gelabelde toestellen (toestel had bepaalde aansluitingen niet, en was daardoor onbruikbaar, hoewel het label de goede versie omschreef), 4. verkeerde opstart toestellen(meerdere toestellen, meerdere opstarts), 5. weigering uitbetaling cashbacks, 6. niet voldoen aan vooropgestelde hersteldata (Vaillant wijzigde de datum,maar kwam toch niet af), 7. arrogantie,... Vaillant kwam niet op de door hen voorgestelde dag, pas een week later, en dan nog in de namiddag ipv voormiddag zoals afgesproken. Een uur na vertrek van de hersteller bleek het toestel toch nog niet te werken. Bellen naar Vaillant resulteerde in 10min luisteren naar een deuntje en alle medewerkers zijn in gesprek,......

Berichten (4)

VAILLANT

Naar: P. F.

13/11/2018

O.Ref/CM-V02978392Beste heer FormeseynEerst en vooral willen wij u bedanken voor uw mail.Wij hebben U proberen te contacteren maar zonder succes.Wij wensen U te informeren dat wij de uitbetaling van 100Eur gestort hebben op 04/04/2018op rekeningnummer BE38 7755 2610 4072, de uitbetaling van 200Eur op 19/03/2018 op het rekeningnummer BE56 0017 0096 2088. Gelieve dit na te kijken via uw rekeninguittreksels.Heeft U een afspraak voor het adres Cleene Laene4 te Jabbeke aangevraagd? Op dit adres hebben nl. geen afspraak gelinkt.U kan onze dienst naverkoop contacteren op het nummer 02/334 93 52 om samen een afspraak in te plannen.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting,Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52lieve.flamand@vaillant.comwww.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

P. F.

Naar: VAILLANT

20/11/2018

het probleem van de cashback was al geregeld, dat is u wel bekend mocht uw administratie toch voor iets kloppen. Het huidige probleem is de herstelling van de warmtepompboiler die jullie gepland hebben op morgen, woensdag 21-11-2018 na 16h00. De warmtepompboiler MOET dan hersteld zijn, dit is echt de deadline, dan is mijn geduld echt op. De geschiedenis met Vaillant begint met levering van verkeerde toestellen, zelfs niet leveren van de toestellen, leveren van toestellen die verkeerd gelabeld zijn (en die toestellen waren dus onbruikbaar), defecte toestellen of onderdelen ervan(sensoren), verkeerd gemonteerde toestellen, verkeerde ingebruikstelling van de toestellen (meermaals) en weigeren van de uitbetaling van de cashbacks. De arrogantie van de helpdesk, het eindeloos vertellen van "ik zet u efkes op wacht", echt uren versleten hierdoor. Dus wat kan er nog meer mislopen denk je? Amateurs zijn nog een klasse hoger dan jullie. Morgen is het D-Day.

P. F.

Naar: VAILLANT

21/11/2018

Het is dus zover, Vaillant komt zijn verplichting niet na, weeral dus. Afspraak was na 16h00,wordt nu door hen verplaatst naar vrijdag. De hersteller MOET vandaag om 16h00 daar staan. Punt. Zonder verdere discussie. F

VAILLANT

Naar: P. F.

21/11/2018

O.Ref/CM-V02978392Beste heer Formesyn,Dank voor uw mail.Na analyse van uw dossier willen wij U informeren dat onze technieker deze morgen is langs gekomen. Men heeft de technieker weg gestuurd met de reden dat wij vrijdag terug moeten komen.Deze interventie is dan ook op nu vrijdag 23/11 ingepland in de loop van de dag, deze zal dan ook behouden blijven.Wij kunnen geen/nooit interventies inplannen op een bepaald tijdstip, rekening houdend met het verkeer en de complexiteit van de reparaties. Bij het inplannen van de interventie voor 21/11 heeft de agent U dan ook geen afspraak gegeven om 16u.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Formesyn, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtenmedewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone 32 2 334 93 52lieve.flamand@vaillant.comwww.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform