Terug

Probleem met herstellen van hogedrukreiniger

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: ALDI

17/04/2019

Na meermaals contact opgenomen te hebben met de klantenservice ( be-merotec@servic-ses.de ) en de belofte dat ze om het toestel gingen komen om te herstellen ,hebben we tot op heden nog geen antwoord gekregen wanneer ze dit zouden doen . Eerste contact was op 6 maart . Sindsdien al meermaals gemaild en altijd een automatische mail terug met hetzelfde antwoord. Uw mail word toegevoegd aan uw dosier.

Berichten (5)

ALDI

Naar: K. D.

24/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

K. D.

Naar: ALDI

24/04/2019

Geachte, Bedankt voor de snelle respons. Het ticket nummer is [Ticket#77446629] .Wij hopen op een positieve afloop .Met vriendelijke groeten Kris.

ALDI

Naar: K. D.

03/05/2019

DATA NOT AVAILABLE

K. D.

Naar: ALDI

08/05/2019

Geachte, Bijna 2 weken na jullie mail heb ik nog steeds geen respons gehad , erg spijtig. Ik persoonlijk koop niks meer van electro in jullie winkels , service trekt op niks ! Zal zeker ook niet de enige gedupeerde zijn .

ALDI

Naar: K. D.

17/05/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform