Terug

probleem met HAIER (via Coolblue) wasmachine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. O.

Naar: Cool blue

17/09/2019

Beste,Op 19-08 heb ik aangemeld dat mijn HAIER wasmachine probleem met scherm. Op 30-08 is er een technieker van HAIER (via CE Repairs) en herstelling van twee printplaten niet succes gegaan. Heb ik twee weken gewacht voor een tweede herstelling ingepland op 11-09 en daarna gecanceld en gepland op 18-09. Vandaag krijg ik een sms dat de onderdelen niet voorradig. Coolblue doet niets en heb ik gevraagd om een nieuw wasmachine laten brengen of het geld terug te storten. In het verleden met HAIER na een week lekte water en toch na een week hebben ze laten vervangen door een nieuwe.En nu trekken niets aan en willen ze mij niet helpen en gooien toch de bal naar HAIER.

Berichten (5)

Cool blue

Naar: M. O.

18/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

M. O.

Naar: Cool blue

19/09/2019

Geachte Glenn,Dank u wel voor het antwoord. Toch kies ik voor optie 2 (2 - We voorzien je van een shoptegoed ter waarde van het aankoopbedrag). Jullie kunnen komen de wasmachine afhalen vanaf volgende week en gelieve alvorens door geven op welke dag en rond hoe laatkomen jullie af. Toch geef ik mijn mening dat jullie kwamen met geen enkele van deze opties en toch telkens dat ik belde of een email stuurde voor een alternatieve oplossingen. Jullie lieten mij en mijn gezin in de steek met deze ellende. Maar jullie zijn niet klantvriendelijke en na zoveel e-mails en telefoontjes toch steken geen vingers. Dank u test-aankoop voor jullie help :)Mvg,Mustafa OMAR

Cool blue

Naar: M. O.

23/09/2019

Beste,Wij hebben een ophaling voorzien op 24 september. Onze klant werd hier per mail van op de hoogte gesteld.Met vriendelijke groet,Thomas van CoolblueBackoffice MedewerkerBel: (+32) (0) 3 808 27 00Boomsesteenweg 560 2610 Antwerpen www.coolblue.be --- original message ---On September 19, 2019, 7:34 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

M. O.

Naar: Cool blue

23/09/2019

BesteThomas,Is perfect voor het ophalen van de defecte wasmachine. Gelieve bellen alvorens 1 uur voor jullie aankomst of liever per sms mag het ook.Met vriendelijke groet,Mustafa OMAR

M. O.

Naar: Cool blue

23/09/2019

Ik wil even bij vermelden dat er geen verkoopverpakking zoals jullie net beschreven op jullie retour formulier.Zoals jullie al weten bij het leveren de transporteur maakt het toestel vrij van de verpakking en zet hem in werking volledig.Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform