Op 21/06/23 een telefoon besteld via Fnac BE en werd het verkocht door TelefonoOp 05/07 /23 werd het product geleverdNa de telefoon enige tijd te gebruiken ontdekten we diverse mankementen zoalsontgrendeling met vingerafdruk werkt niet goed, ieder willekeurig iemand kan mijn telefoon ontgrendelen met zijn/haar vingerafdruk.geluid van de telefoon valt soms weg, of het nu tijdens het bellen is of wanneer je een filmpje met geluid afspeelt. geen geluid zelf niet op het luidste niveau.Op 04/09/23 hebben we de verkoper hierover aangeschrevenOp 07/09/23 vroeg de verkoper om de telefoon op te sturen en gaf zijn adresgegevens door.Op 12/09/23 hebben we de telefoon opgestuurd via Bpost.Op 14/09/23 is het pakket aangeboden op het adres maar niet ontvangst genomen.Op 15/09/23 was deze beschikbaar om op te halen via een afhaalpunt maar werd niet opgehaald.Op 02/10/23 kregen we bericht van Bpost dat het pakketje terug gestuurd zal worden naar de afzender.Op 04/10/23 hebben we een klacht geopend bij Fnac en deze is tot op heden onbeantwoord gebleven.Op 03/11/23 contact opgenomen met Fnac maar deze verwijst ons enkel door.