Terug

Probleem met geldafname

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Napoleon Games

13/11/2022

Beste, ik maakte een account aan op napoleon sports, storte een bedrag van 20 euro en wedde op een mma wedstrijd. Allemaal goed en wel tot dat ik mijn winst ( een totaalbedrag van €52) van de site af wou halen. Dit blijkt niet mogelijk. Telkens als ik op “geld opnemen” druk verschijnt er een melding dat er een probleem is met mijn profiel en ik daarom geen geld kan afhalen. Wanneer ik dan mijn profiel tracht te vervolledigen krijg ik hiervoor geen enkele optie en wordt ik gewoon terug naar het beginscherm herleid. Ik kan mijn geld dus niet van de goksite afhalen. Reeds heb ik al een mail gestuurd naar hun klantenservice maar heb ik in meer dan 2 weken tijd nog geen enkel antwoord gekregen. Als dit geen schending is van de consumentenbeschermingswetgeving dan weet ik het ook niet meer.

Berichten (1)

Napoleon Games

Naar: K. B.

13/11/2022

Beste '‹Bedankt dat u ons gecontacteerd heeft. '‹Kan u de volgende stappen via de link uitvoeren? '‹Open de link en geef uw officiele adres in s:www.napoleongames.be/nl/user/account/change-address   '‹Open de volgende link en geef uw IBAN nummer in s:www.napoleongames.be/nl/user/account/change-bank-account   U zal een mail ontvangen met een link waar u dient op te klikken om het IBAN nummer te bevestigen. '‹Open de volgende link om het account te verifieren s:www.napoleongames.be/nl/user/my-identity   Nadien kan u overgaan tot een geldopname via de mobiele site of pc. Niet op de app. Met vriendelijke groeten Jessy Inbound Care Agent


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform