Terug

Probleem met geld overmaken en terugbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: WESTERN UNION

01/07/2022

Beste, Op 7 juni heb ik 200 euro overboeking uitgevoerd. Er is geld van mijn bankrekening afgeschreven, maar enkele minuten later ontving ik een e-mail dat vanwege een technisch probleem de transactie is geannuleerd. Ik heb een bewijs naar WU gestuurd met de mededeling dat ze mijn geld hebben en na 14 dagen en vele telefoontjes heb ik referentienummer 159042195 ontvangen waar het probleem zal worden onderzocht. WU heeft mij laten weten dat ze binnen een week contact met me opnemen met een oplossing en voorstellen om een ??nieuwe overboeking te maken en deze keer zou het kunnen werken. Ik heb geen feedback ontvangen en geen follow-up. Geld is weg, persoon in nood heeft niets ontvangen en Western Union reageert of helpt niet. Ik wil graag dat dit wordt opgelost en mijn geld terugkrijgt.Dank U, dr. Lada Laenen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform