Eldi, Ik kocht op 05/11/2016 een friac diepvriezer bij Eldi Sint-Truiden. Op 25 april merkte ik 's morgens op dat de dievriezer was uitgevallen. Door het stopcontact te verwijderen en weer in te pluggen ging de vriezer weer aan. Hij was even niet meer op temperatuur. Ik belde naar de dienst na verkoop. Op 30 april kwam de technieker langs. De achterwand van de vriezer was zwaar aangevroren, ookal is dit een toestel dat niet aanvriest. Hij vervangde de klok die bepaalt wanneer de diepvriezer zichzelf ontdooit. Ik liet de vriezer op zijn aanraden helemaal ontdooien tot ie kurkdroog was binnenin. Na een hele dag koelen, blijft hij alarm geven. De vriezer kan geen bevroren water, bevroren houden. Na 24 uur geef ik het op en haal ik het toestel van de stroom. Op 7 mei 2019 neem ik terug contact op met dienst na verkoop. Zij verklaart het toestel niet te herstellen. Een half uur later word ik ,zoals beloofd, opgebeld door een andere dienst. Zij vertellen mij dan ik 299 euro in waardebonnen krijg. De vriezer is 2 jaar en half oud en blijkbaar slechts 75% van zijn waarde waard. Ik betaalde 40 euro extra bij aankoop om de garantie te verlengen naar 5 jaar. De waarde vermindering met de tijd werd totaal niet vermeld. 5 jaar zorgen vrij, gratis herstellingen of een nieuw toestel. Resultaat? Ik heb al week geen vriezer, ik heb vele voedingswaren moeten weggooien, ik word niet gehoord bij dienst na verkoop en met 300 euro heb ik geen nieuwe vriezer, de oude willen ze niet eens meer proberen te herstellen. Voelt aan als puur bedrog.Dana