Terug

Probleem met garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Hubo

29/10/2018

Laatst kocht ik in Hubo Tienen een K3 HD (ser.no 073164) reiniger op de reclameformulier stond vermeld dat er op dit toestel 5 jaar garantie was ook bij Hubo in het winkelrek stond het zo vermeld . Omdat ik mijn toestel op de site van Kaercher wou registreren zie ik nu dat dit enkel vanaf K4 toestellen is . Heb de nodige foto's hiervan

Berichten (6)

Hubo

Naar: A. C.

30/10/2018

Goede middag,Wij hebben jullie mail goed ontvangen.Kunt U ons het emailadres van de klant doorgeven? Wij willen achterhalen of de kärcher nog in verpakking is of deze reeds gebuikt is?Alvast bedankt voor de feedback,Vriendelijke groeten,Peter PaletSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 36 51[F] +32 3 350 35 46www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-155294-760486-HD------------------------------------------------------------------------------

A. C.

Naar: Hubo

30/10/2018

Geachte , Ik heb enkel de verpakking keurig open gemaakt om de handleiding te bekomen het toestel zelf en bijhorende onderdelen zijn niet uit de doos geweest . Vriendelijke groetjes Guilmet Willem

Hubo

Naar: A. C.

30/10/2018

Geachte,Wij stellen U voor, als Uw Ka¤rcher k3 ongebruikt in de originele verpakking zit, deze om te ruilen naar artikel 769211 (Ka¤rcher K4 Full control)Als U akkoord bent, brengen wij Hubo Tienen op de hoogte.Vriendelijke groeten,Peter

A. C.

Naar: Hubo

30/10/2018

Geachte , In het voorstel van jou kan ik me volledig vinden ! Was trouwens ook mijn voorstel . Ik zal het toestel terug aanbieden bij Hubo Tienen waarschijnlijk vrijdag of zaterdag deze week . Met vriendelijke groetjes Guilmet Willem

Hubo

Naar: A. C.

30/10/2018

Geachte,De verantwoordelijke van Hubo Tienen is op de hoogte gebracht. U kan dit toestel gaan afhalen.Vriendelijke groeten,Peter

A. C.

Naar: Hubo

05/11/2018

geachte, Heb het toestel een K3 mogen verwisselen tegen een K4 , zodat ik dan toch van de 5 jaar garantie kan genieten . Alles is vlot verlopen ! Bedankt Hubo Belgie maar ook vooral Test aankoop voor de bemiddeling hierbij . Vriendelijke groetjes Willem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform