Beste,ik heb een friteuse gekregen +- 2 jaar geleden vanwege onze huwelijksverjaardag. Deze friteuse is van het merk Domo - Piet Huysentruyt model DO454FR 3000 watt, en op de friteuse zelf staat in het groot op vermeld 10 jaar garantie !!! Ook is de friteuse in totaal nog geen 10 maal gebruikt, hij is nog zo goed als nieuw. Nu wou ik hem gisteren gebruiken maar hij werkt niet meer, hij is al kapot blijkbaar. Het spijtige is dat ik hier geen kassatikket van heb omdat ik hem had gekregen, en ook weet ik niet meer wie hem voor mij als cadeau had gekocht. Nu wil ik graag dat hij wordt hersteld en nog onder garantie, zelf zonder de kassabon die ikzelf niet heb. Er staat duidelijk op het toestel zelf vermeld 10 jaar GARANTIE, en dit model van toestellen bestaan zelf nog geen 10 jaar ! Dus denk ik toch wel recht te hebben op mijn garantie, hetgeen niet meer dan normaal zou zijn vind ik omdat deze toestellen nog geen 10 jaar bestaan. Kan u mij hier een oplossing voor geven aub ?Ik heb al deze mail verzonden + getelefoneerd naar Domo en ze zeggen dat ze de garantie niet willen geven.